Skip to main content

هنگامی که در فرهنگ لغت کمبریج نگاه کنید، در سراسر کلمه “همزیستی” آمده است: “ارتباط نزدیک بین انواع مختلف موجودات که در آنها با هم زندگی می کنند و از یکدیگر سود می برند”. (کمبریج) اگرچه تعریف این کلمه منشأ صرفاً بیولوژیکی دارد، مفهوم آن مدت ها پیش در دنیای تجارت پذیرفته شده است.

سازمان‌ها دریافته‌اند که ایجاد روابط مستحکم به طور مساوی برای هر دو طرف سودمند است و ارزش افزوده منحصربه‌فردی را برای مشتری ایجاد می‌کند که در غیر این صورت اگر شرکت‌ها به صورت جداگانه عمل می‌کردند، به دست نمی‌آمد. Meister Abrasives و Alfons Schmeier با انتقال مفهوم همزیستی از سطح کسب و کار استراتژیک به R&D و ترجمه آن به صنعت سنگ زنی، ثابت کرده اند که همکاری با یکدیگر برای ارائه یک راه حل ترکیبی منفعت بی نظیری برای مشتری دارد. سرالوکس Meister و Schmeier’s 410A Sulphur Free یک ساخته واقعی همزیستی برای صنعت بلبرینگ هستند.

در تولید یاتاقان های غلتشی (تصویر 1)، سنگ زنی یکی از مهم ترین مراحل فرآیند است که بر مسیرهای مسابقه و همچنین تمام سطوح و قطرهای عملکردی دیگر تأثیر می گذارد. در این زمینه، نه تنها کوتاه‌ترین زمان ماشین‌کاری، بلکه دقت قطعات نیز اهمیت دارد. مورد دوم به درجه بالایی از کیفیت سطح ثابت و انطباق دقیق با تلورانس‌های ابعاد، فرم و موقعیت نیاز دارد. عمر ابزار بهبود یافته، که با فاصله پانسمان بالا و مقدار پانسمان کم به دست می آید، پیش نیاز یک فرآیند ماشینکاری بهینه است.

محلول های محصول سرالوکس Meister Abrasives

باند سرالوکس که توسط ساینده‌های Meister ابداع شده و به آن اختصاص دارد، به دلیل خواص دانه‌بندی برجسته و امکان شکل‌های پیچیده چرخ در ساختارهای بسیار متخلخل، به استانداردی در صنعت تبدیل شده است. باند سرالوکس که به طور دقیق توسط مهندسان این برند ساخته شده است، هم 100% خواص دانه ساینده اکسید آلومینیوم متخلخل را حفظ می کند و هم به حداکثر استحکام پیوند در پیوند سرامیکی دست می یابد. Meister Abrasives با تکیه بر تخصص چندین دهه خود در توسعه ابزارهای CBN و الماس در سیستم های باند سرامیکی، موفق شده است راه حل منحصر به فردی را به بازار معرفی کند که برای رسیدن به اوج راندمان در فرآیندهای با کارایی بالا، مانند سنگ زنی بلبرینگ های غلتکی مناسب است.

راه حل های محصول آلفونس اشمایر 410A بدون گوگرد

به جای سولفوره شدن، سنگ ها و فنجان های هونینگ 410A بدون گوگرد آلفونس اشمایر با دقت واکس زده می شوند و آنها را کاملاً فاقد گوگرد می کند، بنابراین آسیب های احتمالی برای تجهیزات ماشین، کارکنان عملیاتی و محیط زیست از بین می رود. محلول‌های بدون گوگرد 410A با ترکیب واقعی کوراندوم‌های متخلخل و سفید، عمر ابزار تا سه برابر بهتر و عملکرد قابل‌توجهی بهبود یافته را نشان می‌دهند که منجر به هزینه بهتر برای هر قطعه می‌شود. اکنون تولیدکنندگان می‌توانند هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌ها، رسیدگی پرهزینه به مسائل مربوط به سلامت را کاهش دهند و فرآیند پیچیده و پرهزینه دفع گوگرد را حذف کنند.

همزیستی قوی بین کیفیت سوئیسی و دقت آلمانی

برآورده کردن نیازهای مشتریان از نظر زبری سطح، عمر ابزار، و زمان و هزینه های فرآیند، نیازمند همکاری نزدیک بین مهندس برنامه و مشتری، و سفارشی سازی پارامترهای راه حل است – چیزی که مایستر و اشمایر هر دو در آن مهارت بالایی دارند. مهندسان برندها بر اساس چندین دهه تخصص و دانش صنعت، تصمیم جسورانه ای گرفتند تا محلول سنگ زنی سرالوکس مایستر ساینده (تصویر 2) را با محلول تکمیلی بدون گوگرد 410A آلفونس اشمایر (تصویر 3) در تلاش برای یافتن راه حل های بهینه ترکیب کنند. پردازش بلبرینگ چرخ این رویکرد یکپارچه ثابت کرده است که به طور مداوم حداقل عمر ابزار دو برابری را در مقایسه با سایر راه حل های استاندارد به دست می آورد و از زبری سطح چالش برانگیز Ra 0.06 پیشی می گیرد.

با هماهنگ کردن فرآیندهای سنگ زنی و سنگ زنی و تطبیق این دو راه حل با یکدیگر، می توان به حداکثر عملکرد و همچنین بهینه سازی و پایداری فرآیند دست یافت. علاوه بر این، 410A بدون سولفور، هزینه های همراه خاصی مانند موارد مربوط به تمیز کردن روغن را کاهش می دهد. تنها با تکمیل ابزارهای آسیاب Meister با ابزار تکمیل Schmeier است که می توان ویژگی های هر محلول محصول را افزایش داد و مشتری را قادر ساخت تا از مجموعه کاملی از مزایای این برنامه ترکیبی استفاده کند.

با این حال، مهمترین ارزش افزوده نامشهود برای مشتری در داشتن یک راه حل تک منبع و زنجیره ای ساده از مسئولیت است، بنابراین زمان واکنش سریع را تضمین می کند. تلفیقی از کیفیت سوئیسی و دقت آلمانی یک همزیستی قوی است که به کاربر نهایی امکان می دهد از یک راه حل بهینه بهره مند شود که فراتر از خود محصول به یک بهینه سازی فرآیند جامع می رود.

درباره MEISTER ABRASIVES AG
Meister Abrasives یک شرکت پیشرو و بسیار نوآور با تجربه گسترده در توسعه و ساخت ابزارهای فوق ساینده صنعتی سفارشی سازی شده برای کاربردهای سنگ زنی با دقت بالا است. Meister Abrasives که در سال 1951 در سوئیس تأسیس شد، مترادف با کیفیت استثنایی، دقت، و راه حل های فردی مشتری است – ارزش هایی که نه تنها برای نام تجاری بلکه در سرزمینی که در آن منشا گرفته است – سوئیس. Meister Abrasives که در خط مقدم نوآوری های تکنولوژیکی قرار دارد، به تلاش خود برای ایجاد نوآوری با معنایی بالاتر از طریق بهینه سازی فرآیندها، استفاده پایدار از منابع، کنترل فرآیندهای تولید خود، و نگرش سازش ناپذیر به کیفیت در مراقبت از مشتری اختصاص یافته است که توسط برند تسهیل می شود. ساختار بین المللی با ارزش های خانوادگی


برای اطلاعات بیشتر به meister-abrasives.com مراجعه کنید یا با sales@meister-abrasives.ch تماس بگیرید .

درباره SCHLEIFSCHEIBENFABRIK ALFONS SCHMEIER GMBH & CO. KG
که در سال 1946 در هلمبرشتس آلمان تأسیس شد، آلفونس اشمایر یک شرکت نوآور، پیشرو در فناوری کاربرد و تولید با تجربه کافی در ساخت ابزارهای صنعتی سنگ زنی و تکمیل داخلی است. نام Alfons Schmeier ارزش های برند را در بالاترین دقت، بالاترین کیفیت و راه حل های شخصی سازی شده برای مشتری تداعی می کند.


برای اطلاعات بیشتر به a-schmeier.de مراجعه کنید یا با as@a-schmeier.de تماس بگیرید .

۳ دیدگاه برای “همزیستی قوی بین کیفیت سوئیسی و دقت آلمانی بلبرینگ”

  1. avatar

    Thanks I have recently been looking for info about this subject for a while and yours is the greatest I have discovered so far However what in regards to the bottom line Are you certain in regards to the supply