Skip to main content

تراکتور خودران جان دیر، عصر جدیدی از کشاورزی را آغاز خواهد کرد

تراکتورهای سبز نمادین جان دیر به انفجار کشاورزی آمریکا در قرن بیستم کمک کردند. اکنون، امیدوار است با ماشین‌هایی که بسیار شبیه به هم هستند اما به روش‌های کاملاً متفاوت عمل می‌کنند، رونق کشاورزی دیگری را آغاز کند.

این شرکت قصد دارد  اولین تراکتور کاملا مستقل خود را  در اواخر سال جاری آغاز کند. دیر همچنین  اخیراً از  یک سمپاش محصول با کمک یادگیری ماشینی رونمایی کرده است. سی و شش دوربین نصب شده بر روی یک مسیر می توانند تا 2000 فوت مربع در ثانیه را جارو کنند تا تشخیص دهند کدام گیاهان محصول و کدام علف هرز هستند و فقط علف های هرز را برای نابودی هدف قرار می دهند.

Deere می‌گوید  ماشین‌آلات با فناوری  پیشرفته‌اش در خدمت هدفی عالی هستند: تغذیه جهان. انتظار می رود جمعیت جهان  تا سال 2050 به 10 میلیارد نفر  افزایش یابد و تقاضای جهانی غذا را افزایش دهد. زمین در دسترس کمتر، کشاورزان کمتر، و اثرات  تغییرات آب و هوا  ، تغذیه جهان در حال رشد را بسیار دشوارتر خواهد کرد. اما برخی از کشاورزان ادعا می کنند که  کنترل ماشین های خود را از دست می دهند و جان دیر را به ایجاد انحصار  در تولید تجهیزات کشاورزی  متهم می کنند  .

در اینجا نگاهی به نحوه عملکرد آخرین نوآوری های Deere می اندازیم.

کشاورزان از راه دور بر تراکتورهایی که خودشان رانندگی می کنند نظارت می کنند

تراکتور کاملا خودمختار جان دیر

یادگیری ماشینی کاربردهای کشاورزی را دقیق تر می کند

سمپاش هدفمند علف های هرز John Deere’s See & Spray Ultimate

یکی از سخنگویان Deere گفت که See & Spray Ultimate در ابتدا برای  تولید پنبه و سویا استفاده می شود . رقابت در صنعت کشاورزی می تواند تغییر کند اگر برخی از کشاورزان فناوری تولید محصول بیشتر را داشته باشند در حالی که برخی دیگر ندارند. اما با گذشت زمان، تولید بیشتر و فناوری ارزان‌تر  ، ماشین‌ها می‌توانند نگاهی اجمالی به  آینده کشاورزی  داشته باشند.

۴ دیدگاه برای “تراکتور خودران جان دیر، عصر جدیدی از کشاورزی را آغاز خواهد کرد”

  1. avatar

    spattee xyandanxvurulmus.MGTxAEJMMFbw

  2. avatar

    Its like you read my mind You appear to know so much about this like you wrote the book in it or something I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit but other than that this is fantastic blog A great read Ill certainly be back

  3. بازتاب: buy cialis 10 tab